
G E T  C A RT E R - R U C K  W I N T E R  2 0 0 9

NEWS
Carter-Ruck 6 St Andrew Street, London EC4A 3AE  www.carter-ruck.com

If you have any comments on this newsletter, would like to be removed from 

our mailing list, or if you require any other information, please contact 

Adam Tudor on 020 7353 5005 or e-mail adam.tudor@carter-ruck.com

Hotel groups bring Judicial Review
proceedings over Test venue development
Carter-Ruck is representing a consortium of leading hotel groups in

judicial review proceedings against Eastleigh Borough Council.  The

consortium, comprising Macdonald Hotels, Meridian Leisure Hotels and

Shire Hotels, is challenging a recent decision of Eastleigh Borough Council

to finance the construction of a £32m hotel as part of a redevelopment

of the Rose Bowl cricket ground, the home of Hampshire CCC and a

Test venue for the 2011 tour by Sri Lanka. The consortium is being

advised by Adam Tudor, Nigel Tait and Edward Yell.

Unite leader secures News of the World victory
Derek Simpson, the Joint General Secretary of Unite (the UK's largest

trade union) has won his libel claim in relation to false allegations

concerning his election that appeared in the News of the World.  

An apology has been published and the newspaper has agreed to pay a

substantial sum in damages and costs. Mr Simpson was represented by

Cameron Doley and Athalie Matthews. 

Michael Winner
The Daily Express has published an apology to Michael Winner

and made a donation to a charity chosen by him. Mr Winner was

represented by Alasdair Pepper.

Mohamed Taranissi in libel success against 
BBC Panorama
The long-running libel proceedings brought by Mohamed Taranissi, the

well known gynaecologist and IVF specialist, and his clinic following the

broadcast of the Panorama programme "IVF Undercover" on 15 January

2007 were successfully resolved over the summer.  The settlement

followed the withdrawal by the BBC of its "responsible journalism" defence,

the Court's decision to strike-out a substantial part of the BBC's

remaining defence of justification, and the making of very substantial costs

orders in Mr Taranissi's favour.  Mr Taranissi and his clinic were

represented by Alasdair Pepper, Antonia Foster and Kate Pantling.

FedEx
Carter-Ruck's commercial litigation team is acting for twenty-four

Franchisees of FedEx UK Limited, one of the country’s leading courier

services, in their claim over the payout from an incentive 'bonus scheme'.

The Sun apologises to Premier League Chairman
The Sun has published an apology to Sir Dave Richards over false

allegations contained in a series of articles about Sulaiman Al Fahim's

takeover of Portsmouth Football Club. Sir Dave is represented by

Alasdair Pepper and Kate Pantling.

Libel victory over Andrew Marr Book
Erin Pizzey, the feminist and writer, won her libel complaint regarding

allegations contained in Andrew Marr's “A History of Modern Britain”.

The book, published by Macmillan, falsely suggested that Ms Pizzey had

been a “cadet enthusiast” of the Angry Brigade terror group in the early

seventies.  As well as apologising to Ms Pizzey in Court, Macmillan

recalled all unsold copies of the book and paid Ms Pizzey damages. 

Ms Pizzey was represented by Nigel Tait and Edward Yell.

News of the World pays £100,000 damages over
terror allegations 
Shakil Akhtar has received a full apology and £100,000 in libel damages

from the News of the World.  The newspaper falsely claimed that 

Mr Akhtar was the financier for a militant Islamic cell responsible for

channelling funds to banned terrorist organisations to buy weapons for

use against British forces in Afghanistan.  Mr Akhtar was represented by

Nigel Tait and Edward Yell. 

Senior intelligence expert wins claim over
Iraq war libel
The Daily Telegraph has apologised and paid damages to Dr Brian Jones,

the country's most senior intelligence expert on weapons of mass

destruction in the period leading up to the Iraq war, over an article that

falsely alleged that he had leaked information to the media before the

war.  Dr Jones was represented by Hanna Basha and Luke Staiano.

Washington Times and Elaph apologise to 
Nadhmi Auchi
Nadhmi Auchi the businessman and philanthropist, has successfully

settled his claims against The Washington Times and Elaph, the London-

based online Arabic newspaper.  As well as paying substantial damages,

Elaph published a prominent apology.  The Washington Times removed

the offending article from its website and issued a letter requesting that

other websites re-publishing the false allegations should refrain from

doing so. Mr Auchi was represented by Alasdair Pepper and Luke Staiano.

W I N T E R  2 0 0 9

Mr Gallagher brought his complaints following false claims that he had

stormed off stage during the Oasis iTunes concert at the Roundhouse 

in Camden on 21 July 2009. Mr Gallagher was concerned that the claims

wrongly suggested that he had behaved unprofessionally, disrupted the

concert and treated the band’s fans with contempt.

In fact, Mr Gallagher was only off stage briefly whilst his brother, Noel, sang

the vocals on “Waiting for the Rapture” and “Masterplan”. Mr Gallagher’s

break was entirely routine during their set and the gig proceeded as

scheduled. 

The Guardian’s article was widely re-published on other websites.  

To mitigate the damage caused to Mr Gallagher’s reputation, the Guardian

contacted every one of the websites republishing the allegations to inform

them the allegations were false and should be removed. 

The Guardian, Metro and the BBC have all published full apologies.  

The Guardian also paid damages, which Mr Gallagher has donated 

to charity.

Liam Gallagher is represented by Nigel Tait and Kate Pantling.

www.carter-ruck.com

Get Carter-Ruck

Carter-Ruck has been ranked among the

market leaders in Public International Law, 

a recognition of the firm’s burgeoning practice

in dispute resolution and regulatory matters

involving an international or diplomatic context. 

Carter-Ruck remains the market leader in

defamation and privacy law. The latest edition

of Chambers lists no fewer than 11 of the firm’s

partners and solicitors as Leading Individuals in

the UK, more than any other firm.  The firm 

also continues to be ranked highly for Media

and Entertainment, and Civil Liberties and

Human Rights.

The firm is pleased to announce that it has

moved to new offices at 6 St Andrew Street,

London EC4A 3AE.

Liam Gallagher has secured apologies from the Guardian, the BBC and Metro newspaper.

“Top class” and “Excellent in all respects”,

Carter-Ruck’s practice continues to win

plaudits from Chambers and Legal 500, 

the legal directories.  

NEWS

CR Newsletter winter 8:Carter-Ruck Newsletter  09/12/2009  12:05  Page 1



Mr McCann was the keynote speaker at the event, entitled “International

Approaches to Reputation Management”, which formed part of the

programme for the International Bar Association’s 2009 annual

conference.

Positioned beneath a screen (pictured below) bearing both Madeleine’s

image at the time she was abducted and an age-progression image

created by experts at the National Centre for Missing and Exploited

Children showing what Madeleine may look like now (aged 6),  Mr McCann

gave a presentation to senior lawyers about his family’s experiences with

the UK media, which began when hundreds of journalists descended on

the Portuguese holiday resort of Praia da Luz in the aftermath of

Madeleine’s disappearance in May 2007.

Mr McCann began by describing the initially supportive media coverage,

which included certain papers offering rewards for information leading

to Madeleine’s safe return, before showing how several newspaper

groups went on to publish grotesquely defamatory and untrue front page

articles which suggested, without any foundation whatsoever, that the

McCanns themselves had harmed Madeleine or been involved in her

disappearance.

After showing some of the most offensive headlines on screen, 

Mr McCann related how, after consulting Carter-Ruck, in 2008 he and

his wife Kate were able to obtain unprecedented front page apologies

and £550,000 damages (which were paid direct to the Find Madeleine

Fund) from one UK newspaper group alone.

He also described the pain and upset caused by highly irresponsible

reports by Portuguese and English newspapers which, he said, treated

Madeleine and the family as a “commodity” without any regard for the

family’s feelings at a time of great trauma.

Asked whether, with hindsight, he and Kate would have changed anything

about the ‘maximum exposure’ media strategy that the family (on advice)

initially adopted in the hope that it would lead to Madeleine being found,

Mr McCann said they would have intervened to try to stop the media

from publishing coverage about the family that was not related to

Madeleine’s disappearance. He also said that the family would probably

have taken legal action against the UK press earlier.

Mr McCann appealed to the media to remember that those caught 

up in family tragedies are “not just characters” and to bear in mind that

there are “real people at the centre of every case”. 

Mr McCann also told the audience, which included members of the

judiciary and practitioners from around the world: “It is very important

that ordinary people like ourselves have legal representation. Newspapers

have the power to destroy lives and if we had not been supported by many

different people... they would have destroyed ours”.

Mr McCann added that he and his wife would have found it very difficult

to complain to the offending national newspapers without the 

knowledge that the Carter-Ruck team were prepared to act on a

conditional fee agreement if the newspapers did not co-operate 

and apologise.

Points raised by Mr McCann’s talk and related legal issues - such as the

right to be left alone, the right to privacy and the right to freedom of

expression - were then debated by a 5-strong panel of leading media

lawyers from the United States, Canada, Germany, Belgium and Ireland,

co-chaired by Carter-Ruck Partner Nigel Tait.

Gerry McCann gives keynote 
speech at Madrid media law debate

www.carter-ruck.com

Phyo Tay Za is 22 years old. He was first targeted by the Council of 

the European Union’s asset freezing regulations in 2003, when he 

was just 16. Carter-Ruck Partner Guy Martin leads a team seeking 

the annulment of the freezing regulations now applicable to him on

grounds that the EU institutions lacked any legal power to freeze 

Phyo Tay Za’s assets, and that the regulation in question violates his

fundamental human rights to a fair hearing, to peaceful enjoyment 

of his property and to effective judicial protection. Phyo Tay Za’s

application to the Luxembourg Court also asserts that the offending

regulations infringe the principle of proportionality and the Council’s

obligation to state reasons.

Phyo Tay Za’s action has been defended by the Council of the European

Union, supported by both the Commission of the European

Communities and the United Kingdom which have intervened in the case. 

This further challenge to EU freezing regulations follows Carter-Ruck’s

successful appeal to the 14 judges of the European Court of Justice on

behalf of Yassin Kadi which resulted in the annulment of similar provisions.  

The oral hearing of Phyo Tay Za’s claim took place on 8 July 2009 before

three judges of the Court, with European law experts David Anderson

QC and Maya Lester appearing on his behalf.  Judgment is expected in

the New Year.

The Mail on Sunday alleged that Mr Watson had been copied into emails

sent by Downing Street press adviser Damian McBride to Derek Draper,

a Labour Party activist.  The emails were reported to have made serious

and false allegations about the private lives of a number of Conservative

Party MPs, in the course of discussing proposals for a website to be

known as “Red Rag”. The scandal attracted widespread media coverage.

Mr Watson sought advice after certain elements of the media cast doubt

over his denials of involvement in the plot in a press release which he

had issued after he first learned of the story.  Carter-Ruck made a formal

complaint to the publishers of the Mail on Sunday. 

A complaint was also made to the publishers of The Sun, which had

published a series of articles on the subject, again falsely accusing 

Mr Watson of direct involvement in the plot to smear the Conservatives

and of having lied when he denied it.

The publishers of the Mail on Sunday and The Sun have now publicly

acknowledged that their allegations were completely untrue: 

Mr Watson had no involvement in the ‘plot’ whatsoever.  Each newspaper

group has paid him substantial damages and joined in the reading of

separate Statements in Open Court, in which they apologised

unreservedly for the damage caused.  

Mr Watson was represented by Claire Gill and Lucy Middleton.

Tom Watson MP wins libel damages
from The Sun and the Mail on Sunday

In November, Gerry McCann, the father of missing Madeleine McCann, travelled to Madrid with
Carter-Ruck partner Adam Tudor to take part in a discussion on international media law.

G E T  C A RT E R - R U C K  W I N T E R  2 0 0 9

Tom Watson, Labour MP for West Bromwich East and at the time a Cabinet Minister,
consulted Carter-Ruck in April 2009, having been falsely accused of involvement in a 
(now notorious) plot to smear the Conservatives. 

Following its landmark success before the European Court of Justice on behalf of Yassin
Kadi (see Get Carter-Ruck Summer 2008), Carter-Ruck’s International Law team has
returned to the Court of First Instance in Luxembourg to challenge an EU asset freezing
order imposed upon Burmese student Pye Phyo Tay Za.

Using the age-progression photograph as a reference point 
for the journalists, film crews and photographers who attended
the discussion (many of whom were from the Iberian peninsula), 
Mr McCann stressed that the search for Madeleine remains very
much ongoing and will continue; there is no evidence that she has
been harmed (visit www.findmadeleine.com). 

CR Newsletter winter 8:Carter-Ruck Newsletter  09/12/2009  12:05  Page 3



Mr McCann was the keynote speaker at the event, entitled “International

Approaches to Reputation Management”, which formed part of the

programme for the International Bar Association’s 2009 annual

conference.

Positioned beneath a screen (pictured below) bearing both Madeleine’s

image at the time she was abducted and an age-progression image

created by experts at the National Centre for Missing and Exploited

Children showing what Madeleine may look like now (aged 6),  Mr McCann

gave a presentation to senior lawyers about his family’s experiences with

the UK media, which began when hundreds of journalists descended on

the Portuguese holiday resort of Praia da Luz in the aftermath of

Madeleine’s disappearance in May 2007.

Mr McCann began by describing the initially supportive media coverage,

which included certain papers offering rewards for information leading

to Madeleine’s safe return, before showing how several newspaper

groups went on to publish grotesquely defamatory and untrue front page

articles which suggested, without any foundation whatsoever, that the

McCanns themselves had harmed Madeleine or been involved in her

disappearance.

After showing some of the most offensive headlines on screen, 

Mr McCann related how, after consulting Carter-Ruck, in 2008 he and

his wife Kate were able to obtain unprecedented front page apologies

and £550,000 damages (which were paid direct to the Find Madeleine

Fund) from one UK newspaper group alone.

He also described the pain and upset caused by highly irresponsible

reports by Portuguese and English newspapers which, he said, treated

Madeleine and the family as a “commodity” without any regard for the

family’s feelings at a time of great trauma.

Asked whether, with hindsight, he and Kate would have changed anything

about the ‘maximum exposure’ media strategy that the family (on advice)

initially adopted in the hope that it would lead to Madeleine being found,

Mr McCann said they would have intervened to try to stop the media

from publishing coverage about the family that was not related to

Madeleine’s disappearance. He also said that the family would probably

have taken legal action against the UK press earlier.

Mr McCann appealed to the media to remember that those caught 

up in family tragedies are “not just characters” and to bear in mind that

there are “real people at the centre of every case”. 

Mr McCann also told the audience, which included members of the

judiciary and practitioners from around the world: “It is very important

that ordinary people like ourselves have legal representation. Newspapers

have the power to destroy lives and if we had not been supported by many

different people... they would have destroyed ours”.

Mr McCann added that he and his wife would have found it very difficult

to complain to the offending national newspapers without the 

knowledge that the Carter-Ruck team were prepared to act on a

conditional fee agreement if the newspapers did not co-operate 

and apologise.

Points raised by Mr McCann’s talk and related legal issues - such as the

right to be left alone, the right to privacy and the right to freedom of

expression - were then debated by a 5-strong panel of leading media

lawyers from the United States, Canada, Germany, Belgium and Ireland,

co-chaired by Carter-Ruck Partner Nigel Tait.

Gerry McCann gives keynote 
speech at Madrid media law debate

www.carter-ruck.com

Phyo Tay Za is 22 years old. He was first targeted by the Council of 

the European Union’s asset freezing regulations in 2003, when he 

was just 16. Carter-Ruck Partner Guy Martin leads a team seeking 

the annulment of the freezing regulations now applicable to him on

grounds that the EU institutions lacked any legal power to freeze 

Phyo Tay Za’s assets, and that the regulation in question violates his

fundamental human rights to a fair hearing, to peaceful enjoyment 

of his property and to effective judicial protection. Phyo Tay Za’s

application to the Luxembourg Court also asserts that the offending

regulations infringe the principle of proportionality and the Council’s

obligation to state reasons.

Phyo Tay Za’s action has been defended by the Council of the European

Union, supported by both the Commission of the European

Communities and the United Kingdom which have intervened in the case. 

This further challenge to EU freezing regulations follows Carter-Ruck’s

successful appeal to the 14 judges of the European Court of Justice on

behalf of Yassin Kadi which resulted in the annulment of similar provisions.  

The oral hearing of Phyo Tay Za’s claim took place on 8 July 2009 before

three judges of the Court, with European law experts David Anderson

QC and Maya Lester appearing on his behalf.  Judgment is expected in

the New Year.

The Mail on Sunday alleged that Mr Watson had been copied into emails

sent by Downing Street press adviser Damian McBride to Derek Draper,

a Labour Party activist.  The emails were reported to have made serious

and false allegations about the private lives of a number of Conservative

Party MPs, in the course of discussing proposals for a website to be

known as “Red Rag”. The scandal attracted widespread media coverage.

Mr Watson sought advice after certain elements of the media cast doubt

over his denials of involvement in the plot in a press release which he

had issued after he first learned of the story.  Carter-Ruck made a formal

complaint to the publishers of the Mail on Sunday. 

A complaint was also made to the publishers of The Sun, which had

published a series of articles on the subject, again falsely accusing 

Mr Watson of direct involvement in the plot to smear the Conservatives

and of having lied when he denied it.

The publishers of the Mail on Sunday and The Sun have now publicly

acknowledged that their allegations were completely untrue: 

Mr Watson had no involvement in the ‘plot’ whatsoever.  Each newspaper

group has paid him substantial damages and joined in the reading of

separate Statements in Open Court, in which they apologised

unreservedly for the damage caused.  

Mr Watson was represented by Claire Gill and Lucy Middleton.

Tom Watson MP wins libel damages
from The Sun and the Mail on Sunday

In November, Gerry McCann, the father of missing Madeleine McCann, travelled to Madrid with
Carter-Ruck partner Adam Tudor to take part in a discussion on international media law.

G E T  C A RT E R - R U C K  W I N T E R  2 0 0 9

Tom Watson, Labour MP for West Bromwich East and at the time a Cabinet Minister,
consulted Carter-Ruck in April 2009, having been falsely accused of involvement in a 
(now notorious) plot to smear the Conservatives. 

Following its landmark success before the European Court of Justice on behalf of Yassin
Kadi (see Get Carter-Ruck Summer 2008), Carter-Ruck’s International Law team has
returned to the Court of First Instance in Luxembourg to challenge an EU asset freezing
order imposed upon Burmese student Pye Phyo Tay Za.

Using the age-progression photograph as a reference point 
for the journalists, film crews and photographers who attended
the discussion (many of whom were from the Iberian peninsula), 
Mr McCann stressed that the search for Madeleine remains very
much ongoing and will continue; there is no evidence that she has
been harmed (visit www.findmadeleine.com). 

CR Newsletter winter 8:Carter-Ruck Newsletter  09/12/2009  12:05  Page 3



G E T  C A RT E R - R U C K  W I N T E R  2 0 0 9

NEWS
Carter-Ruck 6 St Andrew Street, London EC4A 3AE  www.carter-ruck.com

If you have any comments on this newsletter, would like to be removed from 

our mailing list, or if you require any other information, please contact 

Adam Tudor on 020 7353 5005 or e-mail adam.tudor@carter-ruck.com

Hotel groups bring Judicial Review
proceedings over Test venue development
Carter-Ruck is representing a consortium of leading hotel groups in

judicial review proceedings against Eastleigh Borough Council.  The

consortium, comprising Macdonald Hotels, Meridian Leisure Hotels and

Shire Hotels, is challenging a recent decision of Eastleigh Borough Council

to finance the construction of a £32m hotel as part of a redevelopment

of the Rose Bowl cricket ground, the home of Hampshire CCC and a

Test venue for the 2011 tour by Sri Lanka. The consortium is being

advised by Adam Tudor, Nigel Tait and Edward Yell.

Unite leader secures News of the World victory
Derek Simpson, the Joint General Secretary of Unite (the UK's largest

trade union) has won his libel claim in relation to false allegations

concerning his election that appeared in the News of the World.  

An apology has been published and the newspaper has agreed to pay a

substantial sum in damages and costs. Mr Simpson was represented by

Cameron Doley and Athalie Matthews. 

Michael Winner
The Daily Express has published an apology to Michael Winner

and made a donation to a charity chosen by him. Mr Winner was

represented by Alasdair Pepper.

Mohamed Taranissi in libel success against 
BBC Panorama
The long-running libel proceedings brought by Mohamed Taranissi, the

well known gynaecologist and IVF specialist, and his clinic following the

broadcast of the Panorama programme "IVF Undercover" on 15 January

2007 were successfully resolved over the summer.  The settlement

followed the withdrawal by the BBC of its "responsible journalism" defence,

the Court's decision to strike-out a substantial part of the BBC's

remaining defence of justification, and the making of very substantial costs

orders in Mr Taranissi's favour.  Mr Taranissi and his clinic were

represented by Alasdair Pepper, Antonia Foster and Kate Pantling.

FedEx
Carter-Ruck's commercial litigation team is acting for twenty-four

Franchisees of FedEx UK Limited, one of the country’s leading courier

services, in their claim over the payout from an incentive 'bonus scheme'.

The Sun apologises to Premier League Chairman
The Sun has published an apology to Sir Dave Richards over false

allegations contained in a series of articles about Sulaiman Al Fahim's

takeover of Portsmouth Football Club. Sir Dave is represented by

Alasdair Pepper and Kate Pantling.

Libel victory over Andrew Marr Book
Erin Pizzey, the feminist and writer, won her libel complaint regarding

allegations contained in Andrew Marr's “A History of Modern Britain”.

The book, published by Macmillan, falsely suggested that Ms Pizzey had

been a “cadet enthusiast” of the Angry Brigade terror group in the early

seventies.  As well as apologising to Ms Pizzey in Court, Macmillan

recalled all unsold copies of the book and paid Ms Pizzey damages. 

Ms Pizzey was represented by Nigel Tait and Edward Yell.

News of the World pays £100,000 damages over
terror allegations 
Shakil Akhtar has received a full apology and £100,000 in libel damages

from the News of the World.  The newspaper falsely claimed that 

Mr Akhtar was the financier for a militant Islamic cell responsible for

channelling funds to banned terrorist organisations to buy weapons for

use against British forces in Afghanistan.  Mr Akhtar was represented by

Nigel Tait and Edward Yell. 

Senior intelligence expert wins claim over
Iraq war libel
The Daily Telegraph has apologised and paid damages to Dr Brian Jones,

the country's most senior intelligence expert on weapons of mass

destruction in the period leading up to the Iraq war, over an article that

falsely alleged that he had leaked information to the media before the

war.  Dr Jones was represented by Hanna Basha and Luke Staiano.

Washington Times and Elaph apologise to 
Nadhmi Auchi
Nadhmi Auchi the businessman and philanthropist, has successfully

settled his claims against The Washington Times and Elaph, the London-

based online Arabic newspaper.  As well as paying substantial damages,

Elaph published a prominent apology.  The Washington Times removed

the offending article from its website and issued a letter requesting that

other websites re-publishing the false allegations should refrain from

doing so. Mr Auchi was represented by Alasdair Pepper and Luke Staiano.

W I N T E R  2 0 0 9

Mr Gallagher brought his complaints following false claims that he had

stormed off stage during the Oasis iTunes concert at the Roundhouse 

in Camden on 21 July 2009. Mr Gallagher was concerned that the claims

wrongly suggested that he had behaved unprofessionally, disrupted the

concert and treated the band’s fans with contempt.

In fact, Mr Gallagher was only off stage briefly whilst his brother, Noel, sang

the vocals on “Waiting for the Rapture” and “Masterplan”. Mr Gallagher’s

break was entirely routine during their set and the gig proceeded as

scheduled. 

The Guardian’s article was widely re-published on other websites.  

To mitigate the damage caused to Mr Gallagher’s reputation, the Guardian

contacted every one of the websites republishing the allegations to inform

them the allegations were false and should be removed. 

The Guardian, Metro and the BBC have all published full apologies.  

The Guardian also paid damages, which Mr Gallagher has donated 

to charity.

Liam Gallagher is represented by Nigel Tait and Kate Pantling.

www.carter-ruck.com

Get Carter-Ruck

Carter-Ruck has been ranked among the

market leaders in Public International Law, 

a recognition of the firm’s burgeoning practice

in dispute resolution and regulatory matters

involving an international or diplomatic context. 

Carter-Ruck remains the market leader in

defamation and privacy law. The latest edition

of Chambers lists no fewer than 11 of the firm’s

partners and solicitors as Leading Individuals in

the UK, more than any other firm.  The firm 

also continues to be ranked highly for Media

and Entertainment, and Civil Liberties and

Human Rights.

The firm is pleased to announce that it has

moved to new offices at 6 St Andrew Street,

London EC4A 3AE.

Liam Gallagher has secured apologies from the Guardian, the BBC and Metro newspaper.

“Top class” and “Excellent in all respects”,

Carter-Ruck’s practice continues to win

plaudits from Chambers and Legal 500, 

the legal directories.  

NEWS

CR Newsletter winter 8:Carter-Ruck Newsletter  09/12/2009  12:05  Page 1


