Heat Magazine has published a full apology to Simon Cowell over an article which had falsely alleged that he knew after each X Factor show which contestants received the most votes each week. Heat Magazine has acknowledged that the allegation was entirely untrue and has apologised to Mr Cowell and Syco Entertainment, the company responsible for the X Factor.

News arrow-right-alt